Jun 5, 2008

日落

最近每天也下雨,沒有甚麼攪作,唯有吃穀種式的把這一系列舊照片放上來。

日落時份,天空的雲朵與色彩千變萬化,稱為Magic Hour的確貼切。

7 comments:

  1. 很美喔!! [版主回覆06/06/2008 12:18:00]Thanks!

    ReplyDelete
  2. 果然係 Magic Hour!!好鬼靚!! 不過..呢幾日個天都係得3隻色...黑白灰......謝哂囉..... [版主回覆06/05/2008 15:32:00]em...呢排個天係灰中都見冷調同暖調,甚至藍同黃...好有層次。其實如果吾洗返工都有野攪,如果部相機吾怕水的話,下雨重多野攪 :p 最怕成pat白色果種陰天...

    ReplyDelete
  3. 我個邊就係成日見到一大pat白色 呵呵你要返工無得影!!不過我唔洗返工都無得影........ 我想影落緊大雨既地下....不過部機仔一定影唔到...so sad... [版主回覆06/05/2008 17:20:00]機仔的確有好多限制,但吾一定影吾到ga,肯試就得ga la,試下先啦:)

    ReplyDelete
  4. 超級美的日落...!!! 拍的也超美 [版主回覆06/07/2008 20:33:00]Thanks!

    ReplyDelete
  5.              [版主回覆06/07/2008 20:34:00]謝謝...

    ReplyDelete
  6. (Empty) [版主回覆06/09/2008 00:38:00](Empty)

    ReplyDelete