Sep 16, 2009

赤柱Spiaggia

去了赤柱閒逛。肚子餓了便走到赤柱大街,在林林總總的BAR/PUB找吃。
這裡食市多是開放式,在鋪面前再擺放茶座,以午餐計算通常每位消費百多元左右。逛畢整條街,發現不少露天茶座的檯椅都是膠製品,亦略嫌擠迫了點。
不太願意坐在幾十元的膠椅上享用百多元的午餐,於是轉身走回頭路,去吃麥記1號餐了事。快回到赤柱廣場,忽然覺得這間Spiaggia令我眼前一亮。

喜歡這裡佈置用心,環境歸一不混亂,於是坐進來了,果然坐得舒適,服務良好。上次說過如果一間餐廳用心照顧各方面的細節,食物通常不差,這次亦不例外,香口但調味不會過濃,保持了原有鮮味,有特色。好味道,很滿意呢。















10 comments:

  1. 最喜歡那兩個銀色小餐具. 喜歡那質感. [版主回覆09/22/2009 00:13:00]的確不像一段貨色那麼單薄,應該是用心挑選的。

    ReplyDelete
  2. 赤柱成日去,但未試過幫襯呢間,好似幾得咁 [版主回覆09/22/2009 00:14:00]試下啦!

    ReplyDelete
  3. 最近非常非常忙碌.睇到你的相片感覺輕鬆咗. *** 我lee家先知三多軒有香港代理呢! [版主回覆09/22/2009 00:16:00]我也很高興呢,多謝你!

    ReplyDelete
  4. 環境同美食好正喎! [版主回覆09/23/2009 16:53:00]有機會就試下啦!

    ReplyDelete
  5. 那碟意大利飯的口感跟中國式的不同,軟軟的又帶點黏性,很特別呢! [版主回覆09/23/2009 17:07:00]我都幾喜歡意大利飯

    ReplyDelete
  6. 望到都好正, 即時有放假feel [版主回覆10/06/2009 10:01:00]我最近都比較忙,未得閒寫blog 下次放其他赤柱相上來先

    ReplyDelete
  7. 赤柱真的很美~ [版主回覆10/06/2009 10:03:00]赤柱算係幾閒遊閒的地方

    ReplyDelete
  8. 我喜歡露天茶座.. 但膠椅就殺風景d, 不過外國人唔mind

    ReplyDelete
  9. i like 露天茶座, 木櫈最好.. 不過外國人唔mind [版主回覆10/06/2009 10:09:00]膠椅好多時同鋪內的裝修陳設不協調,感覺係求其製造多幾個座位

    ReplyDelete
  10. 點解d相會影得咁好架,好有品味,羨慕不已!

    ReplyDelete