Jul 23, 2009

日蝕

50年來食份最多的日蝕最近成了城中熱話。大伙兒在網上討論著日蝕攝影技巧,原本說過自己既不是天文專家,亦沒有天文器材,拍了也不會好所以沒打算拍。

身歷奇境,晴空下的景物變得昏暗了,陽光照在身上但不感覺太熱。

實在太有趣,結果天狗食日時我也食了言,舉起了相機。原先沒打算拍,沒有做功課所以錯過了食甚的時間,只有一張相片,志在分享。



沒有使用足夠度數的減光濾鏡,有點不安全,不過用了LIVE VIEW拍攝,極其量只會弄壞相機罷了。拍攝太陽時切記必須注意眼睛的安全。

7 comments:

  1. So funny! The sun looks like a crescent [版主回覆07/24/2009 09:59:00]係呀! 都幾得意

    ReplyDelete
  2. 你喱張都好有水準喎 [版主回覆07/24/2009 10:00:00]吾敢當,我喱張減光不足,係危險既錯誤示範

    ReplyDelete
  3. 我都無器材,所以都無睇到 [版主回覆07/24/2009 14:02:00]只係睇既話, 聽講最方便既方法係在錫紙穿一個小孔,然後把太陽的影象扳射在紙上來看。 好似2010同2012年都有日偏蝕

    ReplyDelete
  4. GREAT! [版主回覆07/24/2009 14:02:00](Empty)

    ReplyDelete
  5. 日間的月亮 [版主回覆07/28/2009 00:10:00]哈哈,真正的月亮其實是黑的的陰影部分!

    ReplyDelete
  6. Wow.... ....非一般的月光 !!! [版主回覆07/28/2009 00:12:00]忽然想把標題改成「黑月」,「日蝕」實在太普通了。

    ReplyDelete
  7. 我係office無得睇, 不過望出窗都feel到d陽光弱o左 相信係國內日蝕帶的城市直接見到完全黑哂會過癮d [版主回覆07/29/2009 23:34:00]有朋友真係到上海看日蝕,但下雨看不到, 失望而回。 不過佢就感受到天空全黑的過癮

    ReplyDelete